Opisanie tego rejsu w kilku słowach nie należy do najłatwiejszych. Jego trasa przebiega przez sławne, nie tylko z tekstów szant, porty i wody. W zasadzie każdy, kto zaczyna swoją przygodę z rejsami na wodach pływowych, kieruje się w te rejony. Wody Morza Północnego i Kanału Angielskiego na pewno nie są łatwe i przyjemne, ale jeśli myśli się poważnie o rozwijaniu wiedzy i umiejętności związanych z prowadzeniem jachtu, nie można po nich nie pływać. Poza tym, doskonałą nagrodą będzie na pewno odwiedzenie Amsterdamu (portu wielkiego jak świat), Calais (wino i moulé), czy Cork lub Dublina (za Irlandię w górę szkło!).
W trakcie rejsu będzie można zdobyć staż na wodach pływowych, wymagany przez PZŻ na stopień jachtowego sternika morskiego.
Trasa: Amsterdam – Calais – Saint Malo – Falmouth – Cork – Dublin
Termin: 12 – 26 maja 2012
Istnieje możliwość dołączenia w połowie rejsu (północna Francja lub południe Anglii). Zainteresowanych proszę o kontakt.
Każda osoba, która nie może pozwolić sobie na dwutygodniowy wyjazd, może wysiąść lub dołączyć do rejsu w jego trakcie. Proponowany termin: 19 maja.
Cena: 2190 PLN
Cena zawiera: czarter jachtu, prowadzenie jachtu, opiekę kapitana, szkolenie żeglarskie
Dodatkowe opłaty:
- w dniu zaokrętowania zrzutka do kasy jachtowej na wyżywienie, paliwo i opłaty portowe (w zależności od preferencji załogi; proponowana wysokość: 11,00 Euro/dzień; skipper zwyczajowo jest zwolniony z tej opłaty); kasa jachtowa jest rozliczana po rejsie;
- ubezpieczenie NNW;
- dojazd (proponujemy linie lotnicze – pomożemy znaleźć tanie połączenia). Do Amsterdamu można tanio dostać się autobusem Eurolines za 225zł.
Jacht: jacht klasy Rubin s/y Sharki (to szybki jacht wyprawowy typu slup, zapewniający bezpieczną i wygodną żeglugę). Więcej informacji można znaleźć tutaj: (kliknij).
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz inne parametry usług, jak np. trasa rejsu, mogą ulec zmianie w zależności od czynników niezależnych od nas, jak np. zmiana kursu euro, niekorzystne warunki meteorologiczne w trakcie rejsu, itp.